Review

Bootea 28 days teatox

Mare nebunie mai este pe internet cu ceaiurile astea. E plin peste tot de fete skinny, frumoase, slabe si cu ceaiul asta in mana. M-am tot documentat si eu deapre el ca deh, cu toate vrem sa fim frumoase. Am citit si lucruri bune si  lucruri mai putin bune si intr-un final m-am decis sa mi-l comand si eu. 


Despre el vorbesc. Eu l-am luat din Anglia de pe: http://www.hollandandbarrett.com/shop/brands/bootea/  a fost 37 de lire si in jur de 6 lire shipping-ul. Au avut si o super oferta, la un pachet de 28 de zile cumparat, al doilea costa doar 1 lira. Livrarea a fost super rapida, a venit acasa in maxim 5 zile. 

Pachetul vine cu 2 pungulite, una contine 28 de pliculete de ceai care se beau in fiecare dimineata dupa ce te-ai trezit iar a doua contine ceaiul de seara care se bea o data la doua zile inainte de culcare. 

Asa ca, daca tot l-am cumparat am zis sa incep si programul. 

Prima zi:


Mi-am inceput ziua cu una din sugestiile de pe site-ul lor oficial si anume paine prajita cu banana si evident ceaiul de dimineata. 

Pentru ca micul dejun a fost pe la 7 la ora 10 deja imi era putin foame si am zis sa imi fac o gustare. 


Briose integrale cu caise. 

La ora pranzului eram prin oras si din motive personale am ales sa mananc ceva ce cu sigurata va disparea din meniul meu pentru urmatoarele 28 de zile. 


Si daca tot eram la mall si am vizitat toate magazinele posibile, m-am oprit si la o gelaterie ca si asa stricasem toata ziua. 


Cand am ajuns acasa deja era ora cinei si dupa dezmatul mentionat mai sus am zis sa ma potolesc cu un porumb la cuptor si doua felii de pepene galben. 


Da stiu, nu e cea mai buna combinatie si da stiu cand faci un detox se presupune ca ai si o alimentatie curata dar azi a fost doar o exceptie. Urmatoarele 27 de zile voi documenta orice intra la mine in stomac si voi avea grija ca  preparatele din postarea asta sa nu mai apara si in altele. Bine, mai putin micul dejun care a fost conform planului alimentar recomandat de compania producatoare. 

Acum va scriu cu cana de ceai de seara in fata si promit ca revin maine cu meniul. 

P.S va las ingredientele ceaiului pentru cele interesate

Leave a Reply

