Detox

Ziua 2 detox

Ziua mea a inceput azi undeva in jurul orei 7:30. Mi-am urmat ritualul de a bea un pahar de apa pe stomacul gol si intre timp am pus apa la fiert pentru ceai pe care l-am servit pe la 8 indulcit cu o lingurita de miere. Stiu ca probabil nu ar trebui sa il indulcesc dar sa fie asta singurul meu pacat. 

 Dupa ce am baut ceaiul am mancat doua felii de paine prajita cu doua linguri de iaurt de vanilie si o banana mica. Asta se intampla cam pe la 9-9:30. 


De atunci pana la 17 cand am luat cina am mai baut un light mocha frappucciono si atat. Nu am simtit niciun moment senzatie de foame, am baut doar apa si cam atat.

La ora 17 am mancat salata cu piept de pui si un sfert de rodie. 


Asa cum am promis am respectat cat de cat un meniu sanatos. 

Ca si efecte ale ceaiului nu pot spune decat ca cel de seara, desi majoritatea persoanelor spun ca are un puternic efect laxativ, la mine nu au fost probleme. Totul a fost normal, nu am avut crampe, sau alte neplaceri. Cel de dimineata insa mi-a taiat semnificativ senzatia de foame ceea ce pentru mine e un plus. 

Pana acum toate bune. Vom vedea ce urmeaza! Pe maine 😉

Leave a Reply

