Detox

Ziua 3 detox

Astazi am fost putin mai lenesa, stresul si oboseala acumulate in ultima perioada si-au cam spus cuvantul. M-am trezit in jur de 9:30 si mi-am urmat ritualul: apa plata pe stomacul gol si ceaiul de dimineata cu o lingurita de miere. 


La aproximativ o ora diferenta am mancat si micul dejun si anume iaurt de vanilie cu granola si banana, la fel recomandat in planul alimentar de la ei de pe site.


Si pentru ca azi m-am simtit creativa am zis sa fac ceva diferit asa ca am filmat primul meu video pe care l-am editat si uploadat pe youtube. 😁 Va las aici link-ul in cazul in care vreti sa il vedeti Granola bowl

La pranz simteam nevoia sa beau o cafea, nu pentru ca nu aveam energie ci pentru ca imi place la nebunie gustul cafelei proaspete. 


Asadar un latte gigantic πŸ™‚

La ora 4 am luat o masa ceva mai consistenta si anume piure de spanac cu mazare, ou ochi si o lingura de parmezan deasupra. 


La fel ca si ieri am mancat de dragul de a manca, nu pentru ca mi-ar fi fost foame. La 18 mi s-a facut pofta de ceva dulce si m-am decis ca un bol cu fructe proaspete de vara s-ar potrivi de minune. 


Acum va scriu din nou cu ceaiul de seara in fata. Are un gust delicios de menta completat perfect de mierea de salcam.


Efecte ca si ieri, lipsa senzatie de foame si un tranzit intestinal foarte bun. Nu senzatii de balonare si o stare generala buna. Ma declar multumita inca o data. πŸ™‚

Sa aveti o seara minutata! Pe maine! 

Leave a Reply

