Detox · Fără categorie

Ziua 4+5 detox

Ca de obicei ziua mea incepe cu apa plata pe stomacul gol si obisnuitul ceai de dimineata. Micul dejun a fost la fel in ambele zile: french toast cu banana si capsuni. 


In zilele de weekend imi permit sa mananc mai mult si sa consum alimente mai bogate din punct de vedere caloric pentru ca depun foarte mult efort fizic la locul de munca, asadar am nevoie si de energie. Sambata la masa de pranz am ciuguliut din farfurie, nu mi-a placut foarte mult mancarea. 


Practic salata cu carne a ramas in farfurie pentru ca nu a fost deloc pe placul meu.

Cand am iesit de la munca am luat ca si gustare un baton de fructe si nuci.


Spre seara am fost invitata la masa la niste prieteni si drept sa recunosc am cam intrecut masura: saratele, biscuiti, vin, salata, gratar, chifla cu usturoi si o felie mica de prajitura cu migdale.

Duminica am incercat sa fiu mai temperata. La pranz o salata mica, o felie de paine, o bucata branza brie si cateva bile de mozzarella.


Ca si gustare dupa masa de dimineata am avut cateva migdale.

In jurul orei 16 am ajuns acasa si evident foamea si-a facut simtita prezenta. 


Pita cu mozzarella light si doua bucati mici de piept de pui facute la aparatul pentru sandwich-uri. Plus salata de vara. 

Acum pe final de seara am mancat 2 bucatele de ciocolata neagra 85% cacao si evident ceaiul indulcit cu o lingurita de miere. 


Senzatia de foame si-a cam facut aparitia pe parcursul celor doua zile. Nu stiu daca de la stres sau pur si simplu efort fizic, cert e ca a fost acolo. In schimb am scapat de balonare, burta pare mai plata si ma simt in general bine.

Cam atat deocamdata! Seara frumoasa! 😘

Leave a Reply

