Detox

Ziua 6 detox

Ciudata zi 😁 

Dupa o noapte in care n-am dormit aproape deloc si m-am simtit groaznic de rau m-am trezit la 5:45 si evident mi-am baut apa plata in care am avut si lamaie de aceasta data. 

A urmat apoi micul dejun ceaiul si salata de fructe.


Pe la 8:30 mi s-a facut iarasi foame si am mancat 2 biscuiti digestivi si am baut un pahar cu lapte. 

La 12 am luat masa de pranz si imi pare rau ca nu am apucat sa fac poze dar eram la facultate. Asadar legume la grill, o lingura de mazare, o lingura de porumb si una de paste integrale. 

La cina: ravioli cu spanac si ricotta si mazare. Plus o lingura de iaurt simplu si una de parmezan ras. 


La ceas de seara, felii de mar, o lingura de peanut butter si un ceai cu miere. 


Am zis ca a fost o zi ciudata pentru ca desi nu pot spune ca mi-a fost foame, am simtit constant nevoia de a manca. Probabil si din cauza faptului ca sunt stresata cu examenele si tot ce se intampla in ultima perioada. 

In rest nimic nou. O seara faina si pe maine! 😘

Leave a Reply

