Detox · Fără categorie

Ziua 7+8 detox

Au trecut cateva zile de cand nu am mai postat dar am avut o scuza plauzibila. Am avut un examen (de fapt trebuia sa am un examen) si am plecat intr-o calatorie. 

Dimineata zile 7 de detox a inceput ca oricare alta zi, apa plata si ceai dupa care a urmat micul dejun: pita bread cu salata de fructe. 


Dupa complicata experienta cu examenul, care pana la urma s-a amanat pana in august, si nu pentru ca l-am picat ci pentru ca unul din profesori ar fi trebuit sa fie in superom si sa fie in doua locuri in acelasi timp, am fost la Starburks si am mancat un sandwich cu cascaval si un skinny caramel latte. 


La pranz, pe la ora 3 mi-am facut ravioli cu mazare, ardei copt, smantana slaba (5%) si o lingura parmezan ras. 

Pe la 5 am baut un pahar de lapte iar la cina am mai mancat un sandwich cu cascaval. 

Ziua 8 m-a prins pe drum, am avut un zbor de noapte de vreo 4 ore. La 3:30 dimineata am luat o cafea si o bucatica de chec de vanilie din avion. Pe la 6:30 am aterizat si am baut un skinny caramel frappucciono dupa care a urmat micul dejun, o painica turceasca cu branza si un ceai neagru fara zahar. 

Pranzul l-am luat abia pe la 15 cand am ajuns la destinatie. Paine cu crema de branza si somon si o rosie. Ca desert o bucatica de prajitura cu foi si crema de vanilie. 

Lipsa pozelor se datoreaza faptului ca am fost in deplasare, asa ca va trebui sa ma credeti pe cuvant. Nici ceaiul (bootea) nu l-am baut de dimineata pentru ca mi-a fost practic imposibil. 

La cina am avut o pulpa dezosata cu salata de varza si rosii si un pahar de vin. 

Cam atat pentru cele doua zile. Revin curand! 🙂

Leave a Reply

