Beauty

Changes/Schimbari


Hello beauties!

It has been a while since I last wrote on the blog and I’ve been thinking a lot about improving the content of it. I think that along with the new season is time for a little change and variation. Thus, I’ve decided that I am going to start writing about anything beauty related such as makeup, fashion, experiences I had and learned something from that could also help some of you guys. 
That being said, from now on I won’t post recipes or diets exclusively but all kind of things ment to create a new image about what I define as being beauty.

I hope you’ll all enjoy the change, see you soo! 

Buna dragelor,
A trecut ceva timp de cand nu am mai postat pe blog dar in tot acest timp nu am facut altceva decat sa ma gandesc cum as putea sa imbunatatesc continutul aceatuia. Astfel ca odata cu inceperea noului anotimp e timpul pentru putina schimbare si varietate in ceea ce priveste posturile mele. De acum inainte voi incepe sa scriu si despre lucruri precum machiaj, still, accesorii, experiente din care eu am invatat ceva si care sper sa va ajute si pe voi. 
Acestea fiind spuse, nu voi mai posta doar retete si diete dar voi incepe sa scriu si despre alte lucruri care sa creeze o imagine noua asupra a ceea ce eu numesc frumusete. 

Sper ca schimbarea sa fie binevenita si ne auzim curand! 

Leave a Reply

